Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Wyjazd z firmą na targi – jak zostać zauważonym?

Mamy firmę florystyczną? Uczestniczymy w targach ślubnych. Sprzedajemy odzież sportową, albo jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami siłowni? Pojawienie się na Półmaratonie Świdnickim na pewno by nam nie zaszkodziło. Mamy własne Biuro Podróży i już od wielu lat wysyłamy szczęśliwych wczasowiczów na wakacje? Byłoby przykro, gdyby zabrakło nas na Międzynarodowych Targach Turystycznych World Travel Show.

Niezależnie od tego, w jakiej branży działamy, raz na jakiś czas przychodzi moment, gdy mamy ochotę zareklamować naszą firmę na jakimś ważnym wydarzeniu. Daje to nam nie tylko możliwość pozyskania nowych klientów, ale też spotkania cennych partnerów biznesowych bądź obiecujących potencjalnych pracowników.

Jak przygotować się do bycia wystawcą?

Pierwszą rzeczą, którą powinniśmy nabyć z całą pewnością jest roll up. To specjalny baner z wybranym przez nas nadrukiem – w każdej chwili można go zwinąć, przez co jest niezwykle poręczny. A kiedy mamy go na stoisku, nie musimy się martwić, że ludzie zainteresowani naszą firmą nie będą mogli nas znaleźć.

W zależności od wielkości przestrzeni wystawienniczej wybieramy wysokość i szerokość banera. Warto też wiedzieć, że rollupy są drukowane na różnych rodzajach materiału – czasami lepiej zapłacić więcej pieniędzy za wysoki jakościowo spotlight, niż oszczędzić na tanim frontlicie.

Wszystko zależy od naszych potrzeb i budżetu. Jeżeli, na przykład, reprezentujemy firmę fotograficzną, roll up ze słabą grafiką nie wchodzi w rachubę. Natomiast w przypadku reklamowania się podczas imprezy biegowej, warto postarać się o stabilniejsze rollupy – takie, które nie przewrócą się pod wpływem lekkiego szturchnięcia. Materiał, grafika, rodzaj kasety – wszystko trzeba sobie dokładnie przemyśleć!

Oczywiście roll up nie jest jedynym niezbędnym elementem. On ma tylko przyciągnąć uwagę. Warto też postarać się o elegancki stojak reklamowy, na którym umieścimy odpowiednie materiały promocyjne. Tutaj też powinniśmy uruchomić wyobraźnię – inne stojaki nadają się do ulotek, a jeszcze inne do długopisów i katalogów. Czasem jest też tak, że stojak reklamowy z plakatem sprawdza się znacznie lepiej niż roll up.

Grunt to dobre przygotowanie! Jeżeli dokładnie wszystko przemyślimy, planowane wydarzenie na pewno skończy się dla nas sukcesem!

Komentarze są zablokowane, ale trackback i pingback jest włączony.