Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Roll up – nowoczesna forma reklamy

Reklama to potężna dziedzina marketingowa, która wymaga nieustannego wdrażania nowych rozwiązań. Era ulotek i plakatów reklamowych powoli należy już do przeszłości. Obecnie rolę promocyjną przejmują rollupy, które coraz szerzej są wykorzystywane do celów reklamowych przez nowoczesne marki.

Czym jest roll up?

Inaczej można je nazwać stojakami reklamowymi. Składają się ze specjalnej kasety zawierającej system rolujący, aluminiowego stelaża, mechanizmu napinającego, listwy zaciskowej i wysięgnika. Jako nośnik treści reklamy jest wykorzystywany specjalny materiał typu frontlit lub też block out. Materiał wymieniony jako pierwszy jest tańszą opcją, drugi z kolei mimo wyższej ceny, charakteryzuje się lepszą jakością. Ponadto, block out jest bardziej wytrzymały i odporny na wielokrotne zwijanie i rozwijanie.

Jakie zalety posiada roll up?

Po pierwsze, stojak jest bardzo łatwy zarówno w montażu, jak i demontażu. Rollupy można bezpiecznie transportować, ponieważ są chronione przez aluminiowe kasety. Po drugie, charakterystyczna jest ich niewielka waga, która jest niezwykle praktyczna i ułatwia użytkowanie. Warto także zaznaczyć, że grafikę reklamową bez trudu można wymienić.

Jaki wpływ rollupy mają na efektywne promowanie treści?

Stojaki reklamowe w bardzo wydatny sposób pokazują treści reklamowe. Mogą być świetnym narzędziem w różnego rodzaju prezentacjach na szkoleniach, konferencjach, spotkaniach biznesowych czy akcjach promocyjnych. Treści eksponowane poprzez rollupy łatwo zapadają w pamięć, ponieważ ich przekaz jest krótki, skondensowany i atrakcyjny graficznie.

Dlaczego roll up to dobre rozwiązanie reklamowe?

Taki sposób wizualizacji reklamy jest innowacyjny, nowoczesny i przyciągający wzrok. Pomysłowość i atrakcyjna szata graficzna, która stanowi efekt pracy wysoko wykwalifikowanych grafików jest bardziej przemawiająca do odbiorcy. Elegancki i starannie wykonany roll up stanowi dobrą alternatywę dla zwykłych ulotek, plakatów czy innych form poligraficznych. Z tego względu, większość firm, którym zależy na nowoczesnym wizerunku coraz częściej inwestuje w taką formę prezentacji swojej oferty.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *